2012. május 8., kedd

Time after time....



"Sometime you pictured me, I'm walking too far ahead 
You're callin' to me, I can't hear what you've said 
You said, "Go slow, I fall behind" 
The second hand unwinds... 

If you're lost, you can look and you will find me, 
Time after time 
If you fall I will catch you, I'll be waiting, 
Time after time"

A mai nap, pörgős, rohanós, semmi nem sikerülős forgatagában, fáradtan leültem a dohányzónál és ezt a számot hallottam a rádióban. Szinte meg is feledkeztem róla mennyire szeretem. Elkezdtem figyelni a szöveget, mert eddig szinte csak a refrén maradt meg a fejemben. S az jutott eszembe, hogy néha én sem tudom eldönteni vajon előre repültem vagy lemaradtam. Igazából nem is számít, amíg élvezem a repülést. 

Jó szárnyalást és szép álmokat nektek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése